Bumbofeber



I förra veckan erbjöd min rara granne mig att komma förbi med Selma för att testa om deras så kallade Bumbo-stol skulle kunna vara något för min lilla madame. Hon avskyr nämligen att ligga på mage, så jag vill ha ett alternativ till babysittern för att hon inte ska bli platt i bakhuvudet.

Men shoppingdjävulen slog klorna i mig i samma sekund som mammapengen skramlade in på kontot, så jag kanske råkade skippa det där med att prova först.

I stället fick jag feeling, stoppade jag ner barn och plånbok i vagnen och Formel1-spurtade till närmsta barnbutiken där jag störtshoppade en Bumbostol med samma frenesi som resenärerna på Rigafärjan gör våghalsiga Indiana Jones-rullningar under taxfree-butikens järngardin med famnen full av Baileysflaskor när stängningsdags nalkas. 

Väl hemma igen från barnbutiken slet jag upp förpackningen, tryckte jag ner Selma i Bumbon och lutade mig storögt fram för att se denna mirkaelstol in action. Det tog inte många sekunder innan jag insåg att mitt stackars barn satt och led i sin formpressade skumgummifåtölj. Hon är nämligen alldeles för liten för den, eller snarare för ostadig i nacken än så länge. Snacka om utebliven payoff efter mammas panikshopping. 

Men det löser sig. Än så länge är min älsklings lilla knopp fortfarande befriad från platta ytor så hon kan lugnt ligga kvar och vippa i sin babysitter tills nacken är Bumbo-safe.

Så här fröjdligt skulle det se ut tänkte jag.

9 kommentarer:

  1. Ja...det är nog klokt att vänta ett tag till. Men sen blir det säkert bra =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i relation med Anderson för år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en stavnings caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på stava, hade jag inget annat val än att prova det, jag postade stavnings caster, och han berättade att det var inga problem att allt kommer att bli okej innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag besvarade samtal och allt han sade var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löfte om att vem som helst vet jag att ha en relation problem, skulle jag vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpt mig med mitt problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan skicka honom om du behöver hans hjälp i din relation eller något annat fall.

      1) Love Spells
      2) förlorad kärlek Spells
      3) skilsmässa Spells
      4) Förbindelse Spells
      5) Bindande Spell.
      6) Breakup Spells
      7) Bannlys en tidigare älskare
      8.) Du vill främjas på kontoret / Lottery spell
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta denna stora man om du har något problem för en hållbar lösning
      genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
  2. Hej vänner jag heter Camila Rodela och jag är från Michigan, United State. Jag är här för att vittna om DR.OGAGA ​​KUNTAs goda verk i mitt liv. Min man och jag har varit gift i 27 år med två barn. Bara för två år sedan kom allting till slut. Jag ville ha min man tillbaka och jag bad honom men han lyssnade aldrig, så jag stötte på flera vittnesmål om denna speciella stavningskastare. Några människor vittnade om att han tog tillbaka sin Ex-älskare, vissa vittnade om att han återställer livmodern och botar cancer och annan sjukdom, vissa vittnade om att han kan kasta en stavning för att stoppa skilsmässa och också stava för att få ett bra betalt jobb så vidare. Han är fantastisk, jag kom också över ett visst vittnesbörd, det handlade om en kvinna som heter Vera, hon vittnade om hur han tog tillbaka sin ex älskare och i slutet av sitt vittnesbörd släppte hon sin email.After att ha läst alla dessa bestämde jag att ge honom ett försök. Jag kontaktade honom via e-post och förklarade mitt problem för honom. Och han berättade för mig vad jag behöver göra, jag gjorde det och min man kom tillbaka till mig. Vi löste våra problem och vi var ännu lyckligare än någonsin tidigare DR.OGAGA ​​KUNTA du är en begåvad man och jag kommer inte sluta publicera honom eftersom han är en underbar man. Om du har något problem och du letar efter en riktig och äkta stavningskastare, prova honom när som helst, han är svaret på dina problem. Du kan kontakta honom via email: ogagakunta@gmail.com och få dina problem att lösa mig. Han kan lösa följande problem och mycket mer.
    (1) OM DU VILL DIN EX-BACK
    (2) DU ÖNSKAR ATT KONVINTERA DIN HUSBAND FÖR ATT STOPPA DIVORNET
    (3) DU ÖNSKAR ATT FRAMFÖRAS I DIN KONTOR
    (4) DU ÖNSKAR MÄN OCH KVINNER ATT KÖRA FINNA DIG ATTRAKTIVA
    (5) OM DU ÖNSKAR ATT TÄNKA EN BARN
    (6) du vill vara rik
    (7) DU ÖNSKAR DIN HUSBAND FÖR ATT ÄLSKA ENDAST DIG FÖR RESTEN AV HANS LIV
    (8) DU BEHÖVER GOD LUCK SPELL
    (9) DU BEHÖVER EN LOTTERIPELL
    (10) DU BEHÖVER EN JOBB
     ogagakunta@gmail.com

    SvaraRadera
  3. När jag hittade Dr. Ogume som bor i Turkiet var jag i desperat behov av att föra tillbaka min exälskare. Han lämnade mig för en annan kvinna. Det hände så snabbt och jag hade inget att säga i situationen alls. Han dumpade mig bara efter 3 år utan förklaring. Jag kontaktar Dr. Ogume genom hans kontakt och han berättade för mig vad jag behöver göra innan han kan hjälpa mig och jag gjorde vad han berättade för mig, efter att jag gav vad han ville, han kastade en kärlek för att hjälpa oss att komma ihop igen. Strax efter att han gjorde sin förtrollning började min pojkvän smsar igen och kände mig hemsk för det han gjorde mig igenom. Han sa att jag var den viktigaste personen i hans liv och det vet han nu. Vi flyttade in tillsammans och han var mer öppen för mig än tidigare och han började spendera mer tid med mig än tidigare. Ända sedan Dr Ogume hjälpte mig är min partner väldigt stabil, trogen och närmare mig än tidigare. Jag rekommenderar starkt Dr. Ogume till alla som behöver hjälp. E-post: ogumenspellcaster@gmail.com. du kan kontakta honom för något av följande problem:

    SvaraRadera
  4. Efter 5 år i äktenskap med min man med 2 barn började min man agera konstigt och gå ut med andra damer och visade mig kallt kärlek, vid flera tillfällen hotar han att skiljas från mig om jag vågar fråga honom om hans affär med andra damer, jag var helt förstörd och förvirrad tills en gammal vän till mig berättade för mig om en stavagare på internet som heter Dr Charles som hjälper människor med förhållande och äktenskapsproblem av kärleksformers makter, till att börja med tvivlar jag på om det någonsin existerar men beslutade För att försöka, när jag kontaktade honom, hjälpte han mig att kasta en kärlek och efter 3 dagar kom min man tillbaka till mig och började be om ursäkt, nu har han slutat gå ut med andra damer och hans med mig på gott och riktigt . Kontakta den här stora kärleksförstärkaren för ditt förhållande eller äktenskapsproblem som ska lösas idag via: drcharlesspell@gmail.com WhatSApp: +2348146708557

    SvaraRadera
  5. Efter 5 år i äktenskap med min man med 2 barn började min man agera konstigt och gå ut med andra damer och visade mig kallt kärlek, vid flera tillfällen hotar han att skiljas från mig om jag vågar fråga honom om hans affär med andra damer, jag var helt förstörd och förvirrad tills en gammal vän till mig berättade för mig om en stavagare på internet som heter Dr Charles som hjälper människor med förhållande och äktenskapsproblem av kärleksformers makter, till att börja med tvivlar jag på om det någonsin existerar men beslutade För att försöka, när jag kontaktade honom, hjälpte han mig att kasta en kärlek och efter 3 dagar kom min man tillbaka till mig och började be om ursäkt, nu har han slutat gå ut med andra damer och hans med mig på gott och riktigt . Kontakta den här stora kärleksförstärkaren för ditt förhållande eller äktenskapsproblem som ska lösas idag via: drcharlesspell@gmail.com WhatSApp: +2348146708557

    SvaraRadera
  6. Efter 5 år i äktenskap med min man med 2 barn började min man agera konstigt och gå ut med andra damer och visade mig kallt kärlek, vid flera tillfällen hotar han att skiljas från mig om jag vågar fråga honom om hans affär med andra damer, jag var helt förstörd och förvirrad tills en gammal vän till mig berättade för mig om en stavagare på internet som heter Dr Charles som hjälper människor med förhållande och äktenskapsproblem av kärleksformers makter, till att börja med tvivlar jag på om det någonsin existerar men beslutade För att försöka, när jag kontaktade honom, hjälpte han mig att kasta en kärlek och efter 3 dagar kom min man tillbaka till mig och började be om ursäkt, nu har han slutat gå ut med andra damer och hans med mig på gott och riktigt . Kontakta den här stora kärleksförstärkaren för ditt förhållande eller äktenskapsproblem som ska lösas idag via: drcharlesspell@gmail.com WhatSApp: +2348146708557

    SvaraRadera
  7. Jag heter Helen Becker, vilken underbar och enkel trollkarl som tog glädje och lycka tillbaka i mitt liv! Jag ger detta vittnesbörd för att jag är så glad, jag vill tacka doktor Idemmiri för det fantastiska han gjort i mitt liv, han tog tillbaka lycka till mitt liv, jag trodde aldrig på trollformler förrän mitt liv kollapsade när min 6-åring älskare bestämde sig för att sluta nästan när vi ville gifta oss. Jag var så känslomässigt förkrossad att jag inte kunde göra någonting rimligt, efter 3 månaders smärta innan en gammal vän till mig presenterade mig för en online-trollkarl som heter Doctor Idemmiri, det var efter att ha blivit lurad av olika falska trollformler. Jag introducerades för doktor Idemmiri, en riktig trollkarl. Min Gud efter tre dagar såg jag underverk, min kärlek kom tillbaka till mig och mitt liv kom tillbaka som ett färdigt pussel, och vi är lyckligt gift och det var som en dröm för mig eftersom jag trodde att jag förlorat det för alltid. Tack doktor Idemmiri för att du hjälpte mig, men framför allt din ärlighet och dina resultat snabbt och korrekt. e-post: idemmiri9@gmail.com Du kan också Whatsapp eller ring +2349070818779! Du förtjänar att vara glad eftersom jag är så glad '

    SvaraRadera
  8. Ibland händer det skit i våra äktenskap men det kommer inte alltid att hålla när vi kämpar för att få dem fixade, jag hade problem med mitt äktenskap juli 2021 det var en hemsk upplevelse att jag nästan förlorade mitt äktenskap, min man trodde att jag var otrogen eftersom jag alltid ta emot samtal från jobbet jag försökte få honom att förstå att de bara är mina arbetskamrater han trodde aldrig på mig han ansökte om skilsmässa och tidningarna var ute, det var som en dröm för mig men det var en verklighet jag behövde för att stoppa honom eftersom jag älskar honom, det var ett vackert äktenskap och jag kunde inte ens föreställa mig att lämna mitt äktenskap, jag var tvungen att söka hjälp från DR WALE jag förklarade min situation för honom och naturligtvis hjälpte han mig, han förberedde en kärleksförtrollning för mig och försäkrade mig om säkerhet, Min man stoppar skilsmässan och älskar mig igen, Det är därför jag är här för att berätta för folk om DR WALE och hur han har hjälpt mig. Om du går igenom äktenskaps- och relationsproblem är det bara att nå honom hans WhatsApp/Viber: +2347054019402 ELLER E-post: drwalespellhome@gmail.com

    SvaraRadera