Från skam till glamm - förvandlingen av min klädkammare

Det här är min kläd-(s)kammare. Redan när jag och sambon gick på visningen av vår lägenhet paxade jag genast det cirka 5 kvadratmeter lilla rummet för att någon dag kunna förvandla det till mitt alldeles egna lilla provrum.

Sen dess har dock inte mycket hänt. Det blev alldeles för bekvämt att bara stoppa in allt sheisse som vi inte orkade sortera för tillfället i väntan på gäster eller bättre tider.

Skor, kattburar (ja, i plural), fler skor, anteckningsböcker från lågstadiet och en dubbel uppsättning städutrustning samsas om det lilla utrymmet med den stora potentialen.

Men nu blir det andra bullar! Nu ska det lilla soprummet förvandlas från skam till glam. Titta noga på den här första bilden, för snart kommer den här skräpiga synen vara ett minne blott!

Håll utkik efter framsteg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar